Salut decreta l’ús obligatori de la mascareta |
|
Des de dimecres passat és obligatori dur mascareta en centres i serveis sanitaris, així com en residències de gent gran i centres per a persones amb discapacitat.
Les mascaretes, conjuntament amb el rentat freqüent de les mans i la distància entre persones, són una de les mesures de protecció efectives per contenir la transmissió de la grip, de la COVID-19 o de qualsevol malaltia respiratòria. No obstant, no s’exigeix la mascareta a persones ingressades dins la seva habitació, persones amb malalties o dificultats respiratòries que es puguin agreujar amb l’ús de mascareta, i a infants menors de 6 anys.
|
L’IGTP, 30 anys transformant el coneixement en salut |
|
L’Institut de Recerca Germans Trias i Pujol (IGTP) va celebrar dijous passat a Badalona el seu 30è aniversari amb un acte institucional i de Nadal.
La jornada, sota el lema «30 anys de l’IGTP: transformant el coneixement en salut», va reunir professionals de tota la institució en un espai de reconeixement, memòria i projecció cap al futur. Més enllà de la celebració, l’acte va posar de manifest la maduresa de l’Institut com a centre CERCA i com a centre d’excel·lència acreditat per l’Instituto de Salud Carlos III (ISCIII), la força de la seva comunitat i el paper central que ocupa avui en el model de recerca biomèdica del Campus Can Ruti. |
|
Actes de Nadal: Entrega de premis del concurs de fotos, reconeixement a professionals jubilats i mos de Nadal
? Data: divendres 19 de desembre de 2025
Views: 22