‘Actuar salva vides’, lema d’enguany del Dia Mundial de la Higiene de Mans per garantir una correcta higiene de mans entre el personal sanitari
Avui, 5 de maig, amb motiu del Dia Mundial de la Higiene de Mans, posem fi a la campanya engegada per l’Hospital per conscienciar de la importància de la higiene de mans en l’entorn sanitari i de la responsabilitat del personal sanitari en aquesta pràctica, sumant-nos a les dues campanyes de conscienciació de l’ICS.
En primer lloc, la campanya d’enguany, sota el lema “Actuar salva vides”, posa el focus en els cinc obstacles més freqüents que els i les professionals han de tenir en compte per garantir una correcta higiene de mans per reforçar la importància d’identificar i superar aquestes barreres en la pràctica assistencial diària.
En segon lloc, l’ICS dona continuïtat a la seva campanya “Sense risc, guants fora”, que promou el bon ús dels guants entre les i els professionals de la institució.
Per veure el setmanari complet PULSA AQUI
Per veure tots els setmanaris ANEU AQUI
Views: 14